سرگرمی و خبر 96

جدیدترین 96 و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد

سرگرمی و خبر 96

جدیدترین 96 و بروز ترین مطالب در زمینه های خبر و بازیگران و فرهنگ و هنر و مقالات پزشکی و سبک زندگی و سرگرمی و بهداشت و تکنولوژی و دنیای مد

عکس نوشته قرآنی برای پروفایل تلگرام | زیبا و قشنگ

عکس نوشته قرآنی برای پروفایل تلگرام | زیبا و قشنگ

عکس قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآنعکس زیبا قرانیعکس نوشته های بی نظیر آیات قرآنعکس پروفایل قرانی 2016. عکس پروفایل قرانی 2018  عکس پروفایل جدید تصویر نوشته قرآنی – عکس نوشته زیبا مذهبی و تصویر نوشته پروفایل قرانی برای تلگرام , حدیث گرافی های ناب , کانال عکسهای قرانیعکس نوشته های قرآنی تکان دهنده. عکس قرانی برای پروفایلعکس نوشته های قرآنی تکان دهنده. تصاویر ایه های قرانیعکس نوشته های عکس نوشته قرآنی با متن آیه + ترجمه عکس نوشته دار قرآن عکس نوشته آیه قرآنی عکس نوشته های قرآنی برای پروفایل و زیبا تصاویر قرآنی + عکس  

 

خدایا !
مرا قلبی ده
که سراسر آن را وجودت فراگرفته باشد
چنان خون در رگم جاری باش
که مکانی برای ناامیدی نماند
تو برایم امید محضی
هر نفسی که میکشم و در انتظار نفس بعدی میمانم
 یعنی به تو امید دارم

 

عکس قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآن

 

خدایا !

دل به تو سپرده ام  و به امید تو نشسته ام

هر که هستم و هر چه هستم ..

پیش از این که از میان برخیزم مرا در آغوش خود گیر که جز تو هیچ کس را ندارم

 

عکس قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآن

 

خدایا..

 

حالم عالیست 
ﺣﺎﻟﻢ عالی ﺍﺳﺖ ﭼﻮﻥ، ﺻﺒﺢ ﺑﻪ ﻣﺤﺾ ﭼﺸﻢ ﮔﺸﻮﺩﻥ، ﺑﻪ تو ﺳﻼﻡ ﮐﺮﺩﻡ
ﺣﺎﻟﻢ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ
ﭼﻮﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﮐﺮﺩﻡ
ﺣﺎﻟﻢ عالی ﺍﺳﺖ
ﭼﻮﻥ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ تو ﺩﻝ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﻡ
ﻭ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻢ ﺍﮔﺮ ﺑﺨﻮﺍهی ﺍﺯ ﺭﺍﻫﯽ ﻣﯽ ﺑﺨشی ﮐﻪ ﺩﺭ ﺗﺼﻮﺭ من ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﮔﻨﺠﺪ
فقط کافیست بسویش قدم برداریم
 یک قدم بسوی نور برداریم …

 

عکس قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآن

 

خدایا
امروز دلم را به تو می سپارم 
دلی که همچون یک دفتر
پر است از غم، دلتنگی، گناه و آرزو …
خدای من
با دستان مهربانت قلمی به دست گیر
و به لطف خود
پاک کن گناهانم را
خط بزن غم هایم را
تایید کن آرزوهایم را
و دلی رسم کن
 در دفتر دلم به بزرگی دریا …

 

عکس قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآن

 

خدایا !

چقدر با تو بودن را دوست دارم
تمام لحظه هایی که با تو سپری می کنم
آن دقائق کوتاهی که برای صحبت با تو می گذارم
 حتی آن لحظه های سردرگم و پر از فکر و خیال را با تو دوست دارم

 

عکس قرآنی زیبا,عکس نوشته قرآن,عکس آیات قرآن با ترجمه,عکس زیبا با آیات قرآن,عکسهای قرآنی,تصاویر ایه قران,عکس از آیه های قرآن,عکس قرآنی نور,عکسهای زیبای قرانی

 

خدای من !

خواندمت پاسخم گفتی

از تو خواستم عطایم کردی

به سوی تو آمدم آغوش رحمت گشودی

به تو تکیه کردم نجاتم دادی

به تو پناه آوردم کفایتم کردی

 

عکس های قرآن زیبا + پیام قرآنی

عکس نوشته قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآن

 

از خدا خواستم به من صبر عطا کند

فرمود : صبر، حاصل سختی و رنج است

عطا کردنی نیست

آموختنی است

 

عکس نوشته قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآن

 

و خداودست هایت را آفرید

تا دست های مرا محکم بگیری

تنهایی دست ها را

خدا خوب می فهمد …

 

عکس نوشته قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآن

 

ای دگرگون کننده ی قلب ها و چشم ها

ای تنظیم کننده ی روزها و شبها

ای تغییر دهنده ی حال انسان

طبیعت حال ما را به بهترین حال دگرگون فرما

 

عکس نوشته قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآن

 

وقتی خدا از پشت دستهایش را روی چشمانم گذاشت
از لای انگشتانش آنقدر محودیدن دنیا شدم
که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا بزنم
 خداجان عاشقتم ومحتاج نگاهت

 

عکس نوشته قرآنی با ترجمه فارسی

عکس نوشته قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآن

 

الهی تو که باشی تمام دورها نزدیک
و تمام ناممکن ها، ممکن می شوند
گرمای بودنت را
 از سرمای روزگار ما نگیر

 

عکس قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآن

 

  گاهی خدا
درها را میبندد
و پنجره ها را قفل میکند
چه زیباست فکر کنیم
 شاید بیرون طوفان باشد

 

عکس قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآن

 

خداوند بهترین شنونده است

نیازی به فریادکشیدن یا بلند گریه کردن نیست

او آرامترین نیایش دل های پاک را نیز می شنود

هر لحظه برایم از خدا نجوا کنان حاجت بخواه

 

عکس قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآن

 

  آرامش تحفه ای گرانبهاست با رنگِ عشق
از جانب خدا
 و به زیبایىِ اندیشه ى شما

 

عکس قرآنی زیبا با متن های نورانی قرآن

 

خدا روزی رسانِ ماست

همه دلواپسی هایمان را به او بسپاریم، و ایمان داشته باشیم

درپناه او که باشیم

آرامش سهم قلب های ماست 


عکس نوشته قرآنی برای پروفایل تلگرام | زیبا و قشنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.